Sklep internetowy na stronie https://szufladamart.pl/ założony jest na platformie WordPress przy użyciu wtyczki WooCommerce.
§1
Definicje
Klient – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie, którego zakres jest niezwiązany z jego działalnością zawodową lub gospodarczą
Produkt – każdy produkt, który można kupić w Sklepie
Produkt Elektroniczny – produkt internetowy, niematerialny w postaci cyfrowej np. pliki tekstowe lub graficzne
Produkt Tradycyjny – produkt materialny
Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży
Sklep – sklep internetowy pod adresem https://szufladamart.pl/?post_type=product prowadzony przez Sprzedawcę
Sprzedawca – od 01.01.2019: Firma Hubimar Witosa 24, 69-200 Sulęcin; przed tą datą: osoba fizyczna Marta Głowacka
Administrator sklepu – osoba fizyczna zajmująca się obsługą sklepu
§2
Postanowienia wstępne
- Od 01.01.2020 dane nowych klientów będą w systemie firmy Hubimar. O polityce prywatności możesz przeczytać tutaj.
- Przedmiotem transakcji w Sklepie są Produkty Elektroniczne i Tradycyjne.
- Klient powinien zapoznać się z Regulaminem przed dokonaniem zakupu. Rozpoczęcie transakcji jest równoczesne z akceptacją Regulaminu.
- Aby kupować w Sklepie, nie trzeba zakładać konta. Wymagane jest podanie danych niezbędnych do przeprowadzenia transakcji.
- Ceny Produktów są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
- Aby korzystać ze Sklepu internetowego wymagany jest aktywny adres e-mail Klienta, do którego ma on dostęp.
- Zakupionych Produktów nie można rozpowszechniać bez zgody Sprzedawce – są one na użytek własny.
- Umowy w Sklepie zawierane są w języku polskim.
§3
Składanie zamówienia
- Z chwilą kliknięcia przycisku “Kupuję i płacę” Klient składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży na produkty, które zamówił.
- Po kliknięciu przycisku “Kupuję i płacę” Klient otrzyma dane do przelewu. Wszelkie informacje niezbędne do przeprowadzenia transakcji wysyłane są na e-maila podanego przez Klienta.
- Jeśli klient chce otrzymać fakturę, powinien poinformować o tym w oknie dodatkowych uwag/komentarza do zamówienia.
- Produkty Elektroniczne wysyłane są na adres e-mail Klienta, z którego zostało realizowane zamówienie. W razie jakichkolwiek problemów z przyznaniem dostępu do plików, proszę pisać na adres szufladamart@gmail.com.
§4
Realizacja zamówienia
- Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje na adres email potwierdzenie zamówienia.
- W przypadku zakupu Produktu Elektronicznego, Klient otrzyma po zakupie odnośnik do pobrania Produktu. W przypadku błędów braku dostępu, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
- Jeśli Sprzedawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości, Klient może wybrać, czy rezygnuje z zamówienia czy realizuje je w części.
- Sprzedawca oświadcza, że maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni. W przypadku chwilowego braku Produktów Tradycyjnych czas ten może wydłużyć się do maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
- Przed odebraniem przesyłki Produktu Tradycyjnego, Klient powinien sprawdzić, czy produkt nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli tak, Klient powinien sporządzić protokół szkody w obecności kuriera i skontaktować się ze Sprzedawcą.
§5
Odstąpienie od umowy
- Klient, który zawarł umowę ze Sprzedawcą, ma prawo od niej odstąpić w terminie 14 dni od dnia objęcia posiadania kupionych Produktów. Czyni to poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres szufladamart@gmail.com.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktów Tradycyjnych.
- Jeśli doszło do odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi otrzymane płatności, w tym koszt dostarczenia produktu nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawda odstąpienia od umowy.
- Jeżeli Klient nie odesłał produktu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca nie zwraca płatności do dnia otrzymania Produktu.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w niewłaściwy sposób tzw. taki, który wykracza poza charakter funkcjonowania Produktu.
§6
Rękojmia Sprzedawcy
- Sprzedawca odpowiedzialny za wadę fizyczną sprzedanego Produktu. W przypadku jej stwierdzenia Klient wysyła oświadczenie o wadzie na adres e-mail szufladamart@gmail.com. Powinien określić rodzaj wady, wskazać zakres roszczenia.
- Klient dostarcza wadliwy Produkt Tradycyjny na adres nadawcy. Sprzedawca jest zobowiązany – na swój koszt – wymienić wadliwy produkt lub usunąć wadę. Przyjmuje się, że termin wynosi do 14 dni.
- Klient odsyłający reklamowany Produkt Tradycyjny zobowiązany jest do załączenia: imię nazwisko reklamującego, adres zamieszkania, e-mail, data nabycia Produktu, jego nazwa, cena i wada, okoliczności jej powstania oraz żądanie reklamującego. Klient zobowiązany jest również do załączenia dowodu zakupu.
- Nie wolno zmieniać warunków sprzedaży po złożeniu zamówienia, m.in. ceny towaru, kosztów dostawy czy cech fizycznych produktu.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez 24 miesiące liczone od daty odebrania towaru.
- Sklep pokrywa koszty transportu reklamowanego towaru w obie strony.
- Jeśli Produkt ma wadę fizyczną, Klient może zażądać obniżenia ceny, usunięcia wady, odstąpienia od umowy lub wymiany Produktu na ten sam, ale wolny od wad.
W razie pytań, pisz na szufladamart@gmail.com lub zajrzyj na zakładkę Kontakt.