Regulamin strony internetowej

REGULAMIN STRONY INTERNETOWEJ
WWW.SZUFLADAMART.PL

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Strona www.szufladamart.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę
    www.szufladamart.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów
    o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług
    Elektronicznych Strony www.szufladamart.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień
    niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    4.1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    4.2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    4.3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    4.4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa
    polskiego.

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie internetowej www.szufladamart.pl
    umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
  2. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
    bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i
    otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących
    od Usługodawcy, dotyczących Strony oraz dostępnych na niej produktów.
  4. REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.
  5. STRONA – strona Usługodawcy działająca pod adresem www.szufladamart.pl
  6. USŁUGODAWCA – Marta Głowacka wykonująca Marta Głowacka wykonująca nierejestrową działalność gospodarczą, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. A. J. Czartoryskiego 39/27, 51-126 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): pomoc@szufladamart.pl
  7. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz
    Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
  8. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca
    osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi
    Elektronicznej.

§ 3

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
    1.1. Newsletter,
    1.2. wysłanie wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego.
  2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców poprzez Stronę odbywa się na
    warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na Stronie internetowej treści reklamowych. Treści te,
    stanowią integralną część Strony i prezentowanych na niej materiałów.

§ 4

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 3 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest
    nieodpłatne.
  2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
    2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera
    zawierana jest na czas nieoznaczony,
    2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłaniu
    wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest
    na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej
    wysyłania przez Usługobiorcę.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
    posługuje się Usługodawca:
    3.1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
    3.2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3.3. przeglądarka internetowa,
    3.4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi
    obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób
    trzecich.
  5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 5

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony
    Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
    pomoc@szufladamart.pl
  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących
    przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane
    kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez
    Usługodawcę.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
    dni od momentu zgłoszenia.
  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy
    podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

§ 6

WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
    1.1. wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym
    i bezterminowym (Newsletter),
    1.2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania
    przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty
    elektronicznej na adres: pomoc@szufladamart.pl
    1.3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze
    ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w
    szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym
    wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego
    terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia
    woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia),
    1.4. wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
  2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w
    każdym czasie w drodze porozumienia stron.

§ 7

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.szufladamart.pl
    korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 7 pkt 3) są własnością Marty
    Głowackiej wykonującej nierejestrową działalność gospodarczą, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. A. J. Czartoryskiego 39/27, 51-126 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): pomoc@szufladamart.pl
    Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą
    następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www. szufladamart.pl, bez zgody
    Usługodawcy.
  2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy,
    któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.
    szufladamart.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje
    odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie
    internetowej pod adresem www. szufladamart.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie
    w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie
    materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej pod adresem
    www.szufladamart.pl użyte są w celach informacyjnych.

§ 8

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce
    zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. Wszelkie spory wynikłe między Usługodawcą, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej
    kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie
    byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą
    rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
  3. Sądowe rozstrzyganie sporów:
    3.1. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym
    jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami
    kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
    3.2. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym
    jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
    Usługodawcy.
  4. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów
    rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania
    reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd
    polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej
    http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów
    Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny
    jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument
    może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów
    lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
    konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania
    reklamacyjnego jest bezpłatne.
  5. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za
    pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod
    adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.